CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 15 februari 2010

Stockholm, dag 3: Hem mot Göteborg!

dag 2. Idag så väckte mamma mig klockan 10, vilket
betyder att jag hade kunnat sova ännu längre!
Men i alla fall så åt vi frukost och så.
Sedan gick vi till Cocoo och då hade lyckligtvis
Foki en Läsarträff där!^^

Låång kö...^^
Foki!!
Min underbara mamma köpte en Foki kalender till mig!
Foki halsband^^
Armband som man fick när man köpte en kalender
Mitt tidigare cupcake halsband^^
Sedan gick jag och mamma till Slottet och gick till
''liv rust kammaren''.
Sedan gick vi och fikade på Åhlens och kollade
i olika affärer
Sedan var vi tvungna att Åka tåget hem till Göteborg igen!^^

På tåget hem^^
När vi kom hem så åt vi middag!

Min brorsa hade bakat Kärleksmums!^^
Yummy!

/sara

0 kommentarer: