CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 14 februari 2010

Stockholm, dag 1: Mot Stockholm!

Okej, Nu undrar du säkert vad jag håller på med
men det är så att jag har vart i Stockholm under helgen så
här kommer en kort sammanfattning av dom tre långa dagarna i Stockholm!^^

Dag 1:
Jag och mamma går upp
lite senare än vanligt för
jag är ledig från skolan denna fredag
Vi tar bussen till Mölndals Central (typ) där ifrån
åker vi pendel tåg till Centralen och där tar vi tåget.

Framme i Stockholm Låser vi in våra väskor
på Centralen och går till Hallwylska Museet på
en Guidad tur.^^
Sedan går vi och ''shoppar''
och efter det
så åker vi till våra underbara kusiner!
Där får vi Hembakad pizza! Yummy!^^
Sedan klockan åtta kollar jag och min kusin på
''Let's Dance'' och äter godis!

Packning pågår...
/sara

0 kommentarer: