CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 9 januari 2010

Gissa!!!

Hej!
Gissa vad vi åt till middag igår!?
Lite ledtrådar:
- Maträtten kommer från mitt favorit land.
- Det börjar på s och slutar på i.
- Det rullas i sjögräs.
- Det kan doppas i soja och Wasabi.
- Det är inte nudlar. (haha)

Så nu hoppas jag att ni har fattat vad vi åt.^^
Vi åt nämligen hemmagjord Sushi!!

Det var första gången som jag åt sushi och jag tycker att nudlar är godare.
Sushin smakade annorlunda och inte så mycket.
Tyvärr så glömde jag ta kort på den så istället kommer en
ovanligt fin bild som min storebror tog på en del av mitt
pepparkaks hustak. ^^

Det ser ut som dom där jätte svamparna i SuperMario

Ha det mega bra!

/sara

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är gott med sushi=D

Sara sa...

sådär tycker jag=)