CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 10 december 2009

Paris

Haudi! (haudi betyder tjena på japanska)

Jag satt och skulle överföra bilder från min kamera och då hittade jag massa bilder från i somras när jag och pappa var i Frankrike. Kolla själva: (Om ni undrar som kommer en heldel bilder från Monets trädgård.)

Den berömda båten


Näckrosor


På detta hotellet bodde vi


Krasse gången


Pappas "goda" ihop rullade pannkakor som smaka grus... ^_^


Ååh... vilka minnen...
Hoppas att du glädjas av att titta på dom! ^^
//Ontoッ

4 kommentarer:

Darling sa...

kära lilla hjärtat vilka fina bilder och söt flicka! Nästa gång vill jag följa med

Sara sa...

Allt kan hända, men jag vet inte...

Jonas Olsson sa...

Vilka bilder! Jag längtar tillbaka! Snart åker vi igen Sara!
//Pappa

Sara sa...

jajamännsan!