CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 18 november 2009

Cello!!!


Hej!
Idag ska jag spela Cello.
Det gör jag varje Onsdag!
Det är en av mina fem hundra aktiviteter.
Nej, jag har inte så många men det känns så i alla fall.
Mina andra aktiviteter är:

- Dansen. (Jazz och Musikal)
Att dansa har alltid varit kul för mig men jag visste inte att musikal var så svårt! Man måste nämligen sjunga också!!!

- Bild & Form.
Att måla och pyssla har jag alltid gillat! Synd att kursen bara varar i åtta dagar...

- Cello.
Det var i skolan jag upptäckte hur roligt det var att spela Cello och på (nästan, den är inte slut än) termin har jag gjort ungefär en tredje del av boken.

Ja, Det var ALLA mina aktiviteter , det kanske inte var fem hundra och kanske inte så många heller men det känns så!

0 kommentarer: