CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 24 oktober 2009

BOWLING!!!!

Nu har jag precis vart på bowling kals hos min bästis!

Det var as-kul!!! Även om det inte gick så bra, XP
Men jag fick strike 1 gång och speare (eller hur det stavas) typ 4-3 (fyra tre) gånger.
Jag hade klart suuuuuuper kul!!!!!!!!!!!!!!!!! (INTE överdrivet)
När min kompis öppnade paketet som hon fick så sa hon ungefär:
"Nu kommer jag pyssla sönder mig och experimentera satt håret ryker"
Ni kanske kan gissa bad hon fick, pyssel eller med andra ord scrap booking.

Kramisar sara

3 kommentarer:

Sara sa...

i best on BOWLING!!!!

Sötisen sa...

I don't think that!
Fore I'am best on Bowling!

Sara sa...

No, I'm best in the WORLD on BOWLING!!!! (för låt om jag skrev lite konstigt men ni vet ju hur knäpp jag är ibland! XD)